torstai 20. elokuuta 2015

Läksiäiset

Eilen vietettiin mun läksiäisiä kavereiden kanssa. Vuokrasin Helsingin Malmilta tuollasen sauna2 tilan, joka maksoi n. 300e - vieraita tuli kuitenkin sen verran, että "henkilöhinta" oli n. 6e. :-) Mentiin Johannan kanssa järjestelemään paikkoja etukäteen ja napsin vähän kuvia tuosta juhlapaikasta. Saattaa näyttää kuvissa melko ahtaalta paikalta isolle juhlaporukalle, mutta ei se kovin ahdas ollut! Porukkaa lappasi sisään ja ulos vähän eri tahtiin ja joku porukka oli koko ajan saunomassa. Ilta oli kyllä kaikin puolin onnistunut, kiitos siitä kaikille osallistujille!
Mä en ehkä vielä eilen juhlahumussa pystynyt käsittämään sitä, että sanoin oikeasti heipat suurimmalle osalle niistä ihmisistä. Enkä mä käsitä sitä vieläkään. Mutta ehkä parempi niin, ettei hilpeästä illasta olisi tullut pelkkää itkuskelua. Oli niin ihanaa, että ihmiset muistivat mun lähtemistä pienillä lahjoilla, vaikka en todellakaan olisi mitään lahjoja tarvinnut. Tärkeintä oli, että sain nähdä kaikki vielä ennen lähtöä! Sain Elisalta aivan ihanan vihkon, joka oli täynnä meidän kuvia ja ihania juttuja. Viimesellä sivulla allaoleva. :3 Oon varma, että tuo vihko tulee olemaan henkireikä koti-ikävän iskiessä.
Sauna kakkoselta mentiin jatkamaan iltaa vielä hetkeksi "paikalliseen" pubiin, joka oli aika tyhjä (noh, keskiviikko yö) ja kaikki seura mitä siellä meidän lisäksi oli, oli melko lailla meitä puolet vanhempaa. Osa meistä lauleskeli vähän karaokea ja osa (mm. minä) pelaili biljardia. Se ei luonnistunut sitten ollenkaan, mutta sainpahan ainakin muistoksi haavan sormeen. Älkää kysykö, miten onnistuin! Mutta hauskaa oli, se on pääasia.
"Meneeks tää sun blogiin?" "Joo!"
2 kokonaista päivää lähtöön. 2.

2 kommenttia: